Spoštovani.
Želimo si kvalitetnih medsebojnih odnosov, saj nam je zares mar za vas in za naš medsebojni odnos. Spodbujamo reševanje medsebojnih odnosov spoštljivo in sporazumno. Verjamemo, da se da sproti vse dogovoriti in se pogovoriti. Zakonodaja določa, da mora biti pritožbeni postopek viden, zato ga v nadaljevanju tudi objavljamo. Iz izkušenj pa se izkaže, da bi bolj prišla prav debela knjiga pohval, ki nam jih vedno znova sporočate, za kar pa smo hvaležni tudi mi vam. Želimo si še naprej tako plodnega sodelovanja.
Želimo si kvalitetnih medsebojnih odnosov, saj nam je zares mar za vas in za naš medsebojni odnos. Spodbujamo reševanje medsebojnih odnosov spoštljivo in sporazumno. Verjamemo, da se da sproti vse dogovoriti in se pogovoriti. Zakonodaja določa, da mora biti pritožbeni postopek viden, zato ga v nadaljevanju tudi objavljamo. Iz izkušenj pa se izkaže, da bi bolj prišla prav debela knjiga pohval, ki nam jih vedno znova sporočate, za kar pa smo hvaležni tudi mi vam. Želimo si še naprej tako plodnega sodelovanja.
Pritožbeni postopek
Na podlagi 30. člena Statuta Inštituta VIR imate uporabniki programa pravico do pritožbe na aktivnosti strokovnih delavcev programa.
Ob vstopu v program ste seznanjeni s pravili, ki veljajo v programu Inštituta VIR, zavod. Če s storitvijo strokovne/-ga delavke/-ca niste bili zadovoljni, imate v roku 8 dni pravico do pritožbe na storitev, ustno ali pisno.
Postopek pritožbe:
1. Knjiga pohval, pripomb in pritožb je na voljo v skupnih prostorih Inštituta VIR, zavod. Zapis je informacija o vaši izkušnji, ki pa se postopkovno ne obravnava.
2. Pritožba pri strokovni osebi, kjer je nesporazum nastal, je prvi formalni pritožbeni nivo. Pritožite se lahko že med samim postopkom obravnave, tako da strokovno osebo seznanite z nezadovoljstvom in potrebo po pojasnilu, informaciji oz. razgovoru. V kolikor s strokovno delavko ne rešita nesoglasij, jo seznanite z nestrinjanjem in odločitvijo o nadaljnjem postopku.
3. Po predhodnem dogovoru o terminu, se obrnite na strokovno vodjo programa in se skušate z njo pogovoriti ter najti rešitev. Pritožba se lahko poda pisno ali ustno na zapisnik, ki ga boste podpisali.
4. V primeru, da se pritožba uspešno ne reši na predhodni stopnji, lahko vložite pisno pritožbo. Naslovite jo na Inštitut VIR, zavod, Vrunčeva 9, 3000 Celje,
s pripisom: »za direktorico«.
Pritožba naj vsebuje sledeče podatke: ime in priimek, rojstne podatke, naslov in podpis uporabnika, ime in naslov izvajalca storitev, opis in vrsto storitve, na katero uporabnik ugovarja, navedbo dejstev in argumentov ugovora.
Direktorica rešuje pritožbo v roku 8 dni od prejema pisnega ugovora. Odgovor boste prejeli s priporočeno pošiljko. Pritožba in odgovor se arhivirata tudi na Inštitutu VIR, zavod.
Direktorica bo podala odgovor v roku, ki je daljši od 8 dni, če vas bo kot uporabnika povabila na pogovor, v katerem boste razčistili težave, ki ste jih imeli. Če se ne boste odzvali na povabilo, se odgovor direktorice pošlje najkasneje v roku 8 dni od dneva, ko se na razgovor niste oglasili.
5. V kolikor odgovora v zgoraj navedenih rokih ne boste prejeli ali se z njim ne strinjate, lahko v roku 8 dni vložite pritožbo na Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana
6. V kolikor menite, da strokovni delavci in sodelavci zavoda z vami niso ravnali spoštljivo ali da kako drugače kršijo etična načela, lahko o tem obvestite Častno razsodišče Socialne zbornice Slovenije, Ukmarjeva ulica 2, 1000 Ljubljana.
7. V kolikor menite, da so vam bile kršene človekove pravice, lahko vložite pobudo pri Varuhu človekovih pravic RS, Dunajska cesta 56, 1100 Ljubljana.
8. V kolikor menite, da so vam bile kršene pravice iz naslova varstva osebnih podatkov, lahko vložite prijavo pri Informacijskemu pooblaščencu, Dunajska cesta 22, 1100 Ljubljana.
Ob vstopu v program ste seznanjeni s pravili, ki veljajo v programu Inštituta VIR, zavod. Če s storitvijo strokovne/-ga delavke/-ca niste bili zadovoljni, imate v roku 8 dni pravico do pritožbe na storitev, ustno ali pisno.
Postopek pritožbe:
1. Knjiga pohval, pripomb in pritožb je na voljo v skupnih prostorih Inštituta VIR, zavod. Zapis je informacija o vaši izkušnji, ki pa se postopkovno ne obravnava.
2. Pritožba pri strokovni osebi, kjer je nesporazum nastal, je prvi formalni pritožbeni nivo. Pritožite se lahko že med samim postopkom obravnave, tako da strokovno osebo seznanite z nezadovoljstvom in potrebo po pojasnilu, informaciji oz. razgovoru. V kolikor s strokovno delavko ne rešita nesoglasij, jo seznanite z nestrinjanjem in odločitvijo o nadaljnjem postopku.
3. Po predhodnem dogovoru o terminu, se obrnite na strokovno vodjo programa in se skušate z njo pogovoriti ter najti rešitev. Pritožba se lahko poda pisno ali ustno na zapisnik, ki ga boste podpisali.
4. V primeru, da se pritožba uspešno ne reši na predhodni stopnji, lahko vložite pisno pritožbo. Naslovite jo na Inštitut VIR, zavod, Vrunčeva 9, 3000 Celje,
s pripisom: »za direktorico«.
Pritožba naj vsebuje sledeče podatke: ime in priimek, rojstne podatke, naslov in podpis uporabnika, ime in naslov izvajalca storitev, opis in vrsto storitve, na katero uporabnik ugovarja, navedbo dejstev in argumentov ugovora.
Direktorica rešuje pritožbo v roku 8 dni od prejema pisnega ugovora. Odgovor boste prejeli s priporočeno pošiljko. Pritožba in odgovor se arhivirata tudi na Inštitutu VIR, zavod.
Direktorica bo podala odgovor v roku, ki je daljši od 8 dni, če vas bo kot uporabnika povabila na pogovor, v katerem boste razčistili težave, ki ste jih imeli. Če se ne boste odzvali na povabilo, se odgovor direktorice pošlje najkasneje v roku 8 dni od dneva, ko se na razgovor niste oglasili.
5. V kolikor odgovora v zgoraj navedenih rokih ne boste prejeli ali se z njim ne strinjate, lahko v roku 8 dni vložite pritožbo na Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Štukljeva cesta 44, 1000 Ljubljana
6. V kolikor menite, da strokovni delavci in sodelavci zavoda z vami niso ravnali spoštljivo ali da kako drugače kršijo etična načela, lahko o tem obvestite Častno razsodišče Socialne zbornice Slovenije, Ukmarjeva ulica 2, 1000 Ljubljana.
7. V kolikor menite, da so vam bile kršene človekove pravice, lahko vložite pobudo pri Varuhu človekovih pravic RS, Dunajska cesta 56, 1100 Ljubljana.
8. V kolikor menite, da so vam bile kršene pravice iz naslova varstva osebnih podatkov, lahko vložite prijavo pri Informacijskemu pooblaščencu, Dunajska cesta 22, 1100 Ljubljana.